Biznesowy serwer komunikacyjny Panasonic KX-NSX2000
Rozwiązanie KX-NSX pomaga firmom zadbać o ogólną satysfakcję klientów — to system komunikacyjny nowej generacji zdolny spełnić oczekiwania dzisiejszych pracowników w kwestii elastyczności oraz rosnące wymagania klientów. Rozwiązanie KX-NSX można łatwo dostosować do potrzeb firmy, zarówno w przypadku pracowników działających w różnych lokalizacjach, jak i zatrudniania nowych zasobów, organizowania nowego biura, uruchamiania działu pomocy czy też przystosowywania pracowników do pracy w domu.
Podstawowe cechy
- Urządzenie działa sprawnie nawet w przypadku awarii sieci
- Zdalną konserwację systemu można wykonać za pośrednictwem bezpiecznego połączenia
- Integracja z rozwiązaniem UC Pro pozwala połączyć liczne urządzenia, na przykład telefony biurkowe i komórkowe
- Pełna obsługa wielokomórkowego systemu DECT
- Obsługa integracji z telefonami komórkowymi (przez aplikację)
Zabezpieczenia i pomoc zawsze na wyciągnięcie ręki
Aktywowany jest automatyczny system zabezpieczający, więc w przypadku awarii urządzenia głównego funkcję działającego systemu przejmuje urządzenie zastępcze, co zapewnia w stu procentach niezawodną obsługę umożliwiającą prowadzenie niezbędnej komunikacji biznesowej.
Usługa chmurowa firmy Panasonic umożliwia zdalną obsługę i konserwację, co z kolei pozwala na szybkie wznowienie pracy systemu — zawsze i wszędzie.
Bądź do dyspozycji klientów zawsze, gdy Cię potrzebują
Miej kontakt z klientami bez względu na to, gdzie akurat pracujesz. Dzięki wielostrefowemu systemowi bezprzewodowemu możesz odbierać połączenia w drodze, korzystając z różnych urządzeń. Możesz nawet przełączać się między telefonem stacjonarnym a komórką w trakcie rozmowy.
Urządzenia mobilne można podłączać jako numery wewnętrzne biura z tym samym numerem, zapewniając w ten sposób wydajne zarządzanie i płynną obsługę klienta. Funkcje zarządzania obecnością oraz czatu tekstowego i połączeń wideo zapewniają większą mobilność i elastyczność firmy.
Zadbaj o spójność firmowej komunikacji
Podnieś wydajność i zapewnij użytkownikom możliwość efektywnego wykorzystania ograniczonych zasobów dzięki obsłudze aplikacji Panasonic UC Pro, funkcjom komunikacji wideo, wbudowanej funkcji telecentrum, możliwości połączenia z aplikacjami partnerów i innym rozwiązaniom.
Monitoruj dzwoniących w czasie rzeczywistym, by zrozumieć i rozwiązać problemy w placówce. Generuj raporty połączeń i zapisuj je na zewnętrznym serwerze — pozwoli to dostrzec nowe możliwości i usprawnić obsługę klientów.
Jakiego typu komunikacja będzie odpowiednia dla Twojej firmy?
Niezależnie od typu rozwiązań komunikacyjnych, których potrzebuje Twoja firma, możesz polegać na serii Panasonic KX-NSX — to pełna gama możliwości i funkcji dostosowanych do Twoich pracowników.
Wydajne nadzorowanie komunikacji z poziomu komputera oraz szybkie docieranie do współpracowników dzięki funkcjom wiadomości błyskawicznych i zarządzania obecnością. Bezprzewodowy system DECT pozwala łatwo kontaktować się z innymi podczas przemieszczania się po biurze.
Użycie tego samego numeru wewnętrznego w domu i w biurze pozwoli zapewnić klientom i użytkownikom płynną komunikację.
Używanie dowolnego telefonu komórkowego jako wewnętrznego numeru telefonu biurowego pozwala komunikować się z klientami z dowolnego miejsca przy użyciu jednego numeru.
Uproszczenie obsługi połączeń przez wprowadzenie prostych procesów, takich jak kontrola rozmów w systemie „wskaż i kliknij”, umożliwiająca identyfikację rozmówcy. Dzięki rozwiązaniu KX-NSX i telefonowi systemowemu można sprawdzać status uczestników, łatwo przekierowywać połączenia oraz obsługiwać wiele biur.
Przypisywanie jednego numeru telefonu wielu urządzeniom rozmieszczonym w różnych lokalizacjach.
Zapewnienie wielu użytkownikom możliwości korzystania z tego samego numeru wewnętrznego, co umożliwi im szybką i niezawodną komunikację z klientami podczas nieobecności współpracowników przy biurku.
Zdalne zarządzanie użytkownikami z jednego punktu za pomocą sieci opartej na protokole IP, by obniżyć koszty operacyjne i zwiększyć wydajność.