Hybrydowa centrala PBX Panasonic KX-NS700
Rozwiązanie ujednoliconej komunikacji KX-NS700 to idealny produkt dla każdej małej i średniej firmy chcącej korzystać z doskonałej technologii firmy Panasonic bez olbrzymich nakładów finansowych. To mały system, który w przyszłości można rozbudować zgodnie z rosnącymi potrzebami.
Ten niedrogi oraz łatwy do zainstalowania i konserwacji system, który umożliwia komunikację IP i przy użyciu starszych rozwiązań, jest przeznaczony do obsługi do 250 użytkowników w jednej lokalizacji. A ze względu na elastyczność i możliwość rozbudowy stanowi doskonałą alternatywę rozwiązań w chmurze.
Podstawowe cechy
- System inteligentnej hybrydowej centrali PBX dla małych i średnich firm
- Obsługuje komunikację IP, SIP, analogową, cyfrową i bezprzewodową oraz technologię wielokomórkową
- Możliwość zwiększenia liczby numerów wewnętrznych do 288
- Ekonomiczna instalacja i obsługa
- Aplikacje wbudowane, w tym rozwiązanie dla telecentrum, rozwiązanie dla telefonów przenośnych i poczta głosowa
Rozwiązanie ujednoliconej komunikacji KX-NS700 to idealny produkt dla każdej małej i średniej firmy chcącej korzystać z doskonałej technologii firmy Panasonic bez olbrzymich nakładów finansowych. To mały system, który w przyszłości można rozbudować zgodnie z rosnącymi potrzebami.
Ten niedrogi oraz łatwy do zainstalowania i konserwacji system, który umożliwia komunikację IP i przy użyciu starszych rozwiązań, jest przeznaczony do obsługi do 250 użytkowników w jednej lokalizacji. A ze względu na elastyczność i możliwość rozbudowy stanowi doskonałą alternatywę rozwiązań w chmurze.
System ma pojemność wystarczającą do obsługi portów starszego typu i IP, a także klucz aktywacji i moduł rozszerzający pozwalające na jego rozbudowę w dowolnym momencie. Możliwe jest również połączenie z systemem Panasonic KX-NS1000 w celu utworzenia rozwiązania dla małych, średnich oraz dużych firm.
System KX-NS700 ma funkcje zaspokajające potrzeby kierownictwa telecentrów, takie jak powiadomienia o kolejności, monitorowanie statusu na żywo, raporty na temat aktywności, automatyczne rejestrowanie rozmów i rozwiązanie NAS (Network Attached Storage).
Podstawowy system obsługujący 6 numerów wewnętrznych można rozbudować do 288 numerów wewnętrznych dzięki urządzeniom rozszerzającym. Ten system ujednoliconej komunikacji ma funkcje umożliwiające obsługę telefonii IP, takie jak łączenie telefonów przenośnych, zintegrowana poczta głosowa i e-mail, wiadomości błyskawiczne (czat) oraz informacje o obecności.
Dzięki wbudowanemu serwerowi sieciowemu instalator może łatwo zaprogramować wszystkie funkcje związane z centralą PBX i VM. Programowanie można przeprowadzić nawet zdalnie.