Biznesowy serwer komunikacyjny IP Panasonic KX-NS1000
Oparty na protokołach SIP i IP serwer KX-NS1000 zapewnia wysoką elastyczność i umożliwia integrację z istniejącą infrastrukturą. Dzięki architekturze modułowej system można dostosować do określonych wymagań niezależnie od tego, czy ma być używany w małym biurze przeznaczonym dla dwóch osób, czy w dużej firmie mającej kilka siedzib.
System obsługuje również połączenie technologii TDM i IP oraz systemy oparte całkowicie na technologii IP. Smartfony i tablety można bezproblemowo zintegrować i korzystać ze wszystkich zalet, jakie daje praca na własnym urządzeniu.
Podstawowe cechy
- Sieciowy serwer komunikacyjny SIP i IP
- Zintegrowana obsługa zunifikowanych wiadomości — do 24 portów na urządzenie
- Obsługa do 8000 użytkowników
- Niezawodny system kopii zapasowych chroniący przed skutkami awarii
- Zintegrowane rozwiązanie telecentrum z instrukcjami głosowymi dla klientów
Połączenie z serwerem KX-NS1000 umożliwia użytkownikom starszych systemów PBX firmy Panasonic łatwą migrację do systemu IP. W przypadku ograniczonego budżetu możliwa jest również migracja częściowa. Istniejący system można w prosty sposób zintegrować z serwerem KX-NS1000 w zależności od potrzeb oraz dostępnych środków. Serwer KX-NS1000 sprawdzi się w każdej firmie i branży: w sprzedaży, obsłudze klienta, hotelarstwie, służbie zdrowia oraz w firmach zatrudniających pracowników zdalnych.
Model KX-NS1000 zapewnia innowacyjne środowisko zunifikowanej współpracy i komunikacji obejmujące narzędzia komputerowe, funkcję poczty głosowej i system interaktywnej obsługi osób dzwoniących (IVR, ang. Interactive Voice Response). W pełni przejrzyste funkcje sieciowe, najwyższej klasy jakość dźwięku w szerokopasmowej technologii HD oraz możliwość szybkiego zwiększenia pojemności czyni z modelu KX-NS1000 najbardziej kompletne rozwiązanie firmy Panasonic.
Jako główny komponent rozwiązania VoIP o wysokiej wydajności serwer KX-NS1000 stanowi bezpieczną inwestycję, oferując optymalną niezawodność i elastyczność.
Bogata oferta terminali i telefonów spełni wymagania różnych użytkowników.
Możliwość przypisania tego samego numeru wewnętrznego telefonom programowym i telefonom biurkowym zwiększa wydajność pracy.