KONFTEL 250

KONFTEL 250 - Analogowy telefon konferencyjny

Jeżeli posiadasz linię analogową i poszukujesz maksymalnie prostego telefonu konferencyjnego do efektywnych, najwyższej jakości spotkań na odległość – to Konftel 250 przypadnie Ci do gustu. Zaimplementowana opatentowana technologia OmniSound® firmy Konftel zapewni rozmowom czysty, naturalny dźwięk.

Aparat umożliwia zapisywanie kontaktów w książce telefonicznej jak również korzystanie z asystenta konferencji, który ułatwia zestawianie połączeń wielostronnych oraz połączeń z wcześniej zaprogramowanymi grupami. 

​Skandynawskie wzornictwo sprawia, że telefon Konftel 250 będzie mile widziany w każdej sali konferencyjnej. Dzięki możliwości podłączenia dodatkowych zewnętrznych mikrofonów doskonale sprawdzi się również w większych pomieszczeniach.

Udane telekonferencje pozwolą ograniczyć częste podróże służbowe, zaoszczędzić czas i pieniądze.

​KONFTEL 250

Podstawowe cechy

    • Dźwięk OmniSound®
    • ​Nagrywanie na karty SD
    • Asystent konferencji
  • Linii analogowej
  • ​​do 12 osób
  • do 20 osób (zalecane dodatkowe mikrofony)
  • Ekran: LCD, 128×64 piksele (5×2,5 cm).
  • Klawiatura: alfanumeryczna 0–9, *, #, włączanie, wyłączanie, wyciszanie, wstrzymywanie, poogłaszanie, ściszanie, 5 klawiszy do nawigacji po menu, tryb linii, asystent konferencji, redial.
  • Książka telefoniczna: do 50 wpisów w profilu
  • Eksport/ import kontaktów
  • Lista połączeń
  • Technologia OmniSound®
  • Dźwięk HD w przy wykorzystaniu USB
  • Mikrofon dookolny 360˚.
  • Obszar zbierania dźwięku: do 30 m2 (12 osób), z dodatkowymi mikrofonami do 70m2 (20 osób), z PA box obszar i ilość osób nieograniczona.
  • Głośniki: zakres częstotliwości: linia analogowa 200–3300 Hz
  • Siła głosu: maks. 90 db SPL 0,5 m.
  • Korektor dźwięku: miękki, neutralny, żywy
  • Zawieszanie połączeń
  • Połączenia oczekujące
  • Parkowanie / zwalnianie połączeń (zależy od centrali PBX)
  • Przełączanie połączeń przychodzących
  • Muzyka na czekanie
  • Plan numeracyjny
  • Obsługa konferencji wielostronnych (jeżeli obsługuje to centrala telefoniczna)
  • Asystent konferencji: 20 grup w profilu,
    ​4 uczestników w grupie
  • Analogowa linia: PBX lub PSTN, RJ-11. 
  • Mikrofony zewnętrzne: 2 wtyki modularne 4/4​
  • Nagrywanie rozmów i notatek głosowych na kartę SD / SDHC